Toimitusehdot

Verkkokauppa

Biomed Oy (y-tunnus 0489145-3) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen (ja sopimuksesta ulkomaille). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli Biomed.fi -sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Biomed Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, sekä sähköpostiosoitteesi lisätään uutiskirjelistallemme, mutta voit peruuttaa uutiskirjeemme milloin tahansa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Checkout Finland Oy
Y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A, 4 krs.
33100 Tampere
kotisivut: checkout.fi
asiakaspalvelu@checkout.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Valittavanasi on kaikki Suomessa toimivat pakettien noutopisteet sekä toimitus ovelle.

Toimitamme tilauksia myös kaikkiin muihin EU-maihin. Tilaukset käsittelee logistiikkakumppanimme Logitrail Oy.

Toimituskulut

  • Toimitusmaksu noutopaketeille on 4,90 €.
    Tilatessasi tuotteita vähintään 89 eurolla, toimitusmaksu 0 €.
  • Ovelletoimituksen hinta on 8,90 €.
    Tilatessasi tuotteita vähintään 129 eurolla, toimitusmaksu 0 €.
  • Toimituskulut EU-maihin ovat 16,90 € tilausmäärästä riippumatta.

Toimitusaika

Tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta riippuen tilaus on perillä kotimaassa yleensä käsittelypäivää seuraavana arkipäivänä.
Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Käsittelynopeus varaston työtilanteesta riippuen voi olla ilmoitettua nopeampi tai hitaampi. Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaus hetkellä ole varastossa jää tilaus odottamaan niiden saapumista varastolle. Pääsääntöisesti tuotteita ei jälkitoimiteta.

Saat vahvistuksen käsitellystä tilauksesta sähköpostilla.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakaspalautukset

Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus avaamattomille ja käyttämättömille tuotteille. Ennen palautusta ole kuitenkin yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelulta luvan saatuasi liitä oheinen lomake täytettynä palautuksen yhteyteen ja palauta tuotteet veloituksetta Postiin, R-kioskille tai Matkahuollon toimipisteeseen asiakaspalautuksena.

Huomioithan, että palautuslähetyksen saajana tulee olla Logitrail Oy.
Palvelupisteen kysyessä mahdollisesti sopimusnumeroa ovat ne kuljetusyhtiöstä riippuen seuraavat:

  • Posti: 642030
  • Matkahuolto: 9517043
  • Schenker (ÄrräExpress): 462090

Säilytä palvelupisteestä saamasi palautuskuitti seurantaa varten.

Lataa täytettävä palautuslomake tästä »

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Updating…
  • Ostoskori on tyhjä.